lördag 9 november 2013

Vantar kan man aldrig ha för många par av!

Ja, med tanke på mitt finbesök så har jag inte ens tittat på min pysselhög idag. Men det kändes konstigt att inte lägga upp nånting alls, så jag delar med mig av lite olika vantar som jag har gjort! Jag har gjort hur många som helst, tyvärr har jag bara lyckats ta bild på de mest tråkiga.. Vantar använder alla (de som inte gör det, borde göra det!!) och att kunna designa sina egna eller designa efter ens vänners personlighet gör att det blir extra roligt att ge bort!

En lovikkavante (utan lovikkagarn..) som jag gjorde till min sambo! Dock blev det endast en vante då garnet inte räckte till..
En vanlig vante som gjordes av restgarn. Samma historia här, det blev bara en vante.. 

Det kanske verkar som att jag aldrig har lyckats göra ett par, men det har jag!! Nu ska jag återgå till mitt sällskap.

Trevlig lördag, allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar