lördag 14 december 2013

Hoppsan!

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade! Jag har haft fullt upp med att få en filt klar, men idag när jag gick till garnaffären hade de inte fått in de garnen än.. Och jag behöver bara tre till!! Så just nu kan jag inte fortsätta med den.. Istället blir det julklappstillverkning ikväll! Jag har gjort ett mönster till en ny Zebrastian som har en annan form än min första Zebrastian. Dessutom blir den nya lite större. Huvudet och kroppen virkar jag i ett, eftersom jag tycker att huvudet alltid är jobbigast att sy fast på kroppen (det är lätt att det blir lite snett..). Sen är även en pandamössa på gång som jag har fått beställning på. Det är helt enkelt en lördag i svart och vitt!



Ha en trevlig lördag, allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar