tisdag 29 juli 2014

En filt till mig själv...

Efter att ha virkat ett antal filtar åt andra, så bestämde jag mig för att virka en åt mig själv. Jag bestämde mig för att virka en filt i lite mer "gammaldags"-färger, eftersom jag nyligen fått ett stort intresse av att börja inreda hemmet med en blandning av gamla/nya saker (loppisar är det bästa jag vet! Tänk att folk skänker bort så fina saker....). Hittills har jag virkat ihop alla mormorsrutor, som filten består av - nu ska den bara blockas, i hopp om att den ska bli lite större, och fästas trådar...


Ett tips för er som bor i Umeå och som inte har varit förbi Returbutiken vid ICA Maxi: Far dit! Hur mycket fina saker som helst till väldigt billiga priser.

Följ gärna Virktrollet på Instagram! @virktrollet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar